Občas se ptáte, jak je možné, že jsem nabídla i některé slabé díly. Techničtěji zaměření jedinci se přímo dotazují, kde je má výstupní kontrola.
Jak to tedy chodí.
Vezmu maso, tedy přesněji, nápad. Neptejte se na mého dodavatele, toho neznám. Nápad naklepávám ze všech stran a pozoruji, zda by jeho konzumace lidem neublížila nebo zda není léty zasmrádlý. Proklepávám také, zda je toto maso opravdu mé a nevypadlo náhodou někomu z tašky.
Nápadu se pak snažím dát první obal, co nejhladší, aby byl hned na první čtení srozumitelný, vtipný, moudrý, zvláštně zvláštní nebo aspoň tak přibližně. Pak to zabalím do modré, připadá mi zdravější než tradiční žlutá. Třetí obal je hrubší, přidávám do něj, co jsem si sama namixovala. Někdy manažery, někdy umělce, někdy…ale, nechte se překvapit.
Když se tento trojobal podaří, vydrží můj strip i kritický žár veřejnosti a zůstane šťavnatý a křehký. Jindy se odfoukne, potrhá a odhalí se nápad bez talentu.
Takže takhle. Mnoha slovy jsem se snažila vysvětlit, že to prostě někdy nevyjde. I navzdory mnohaúrovňové kontrole.
Poděkování 1: Děkuji mnoha známým i neznámým autorům a jejich skvělým radám na internetu, jak smažit řízky. Hodně jsem se od nich naučila. Za výslednou chuť tohoto příspěvku ale nesu odpovědnost jen já sama.
Poděkování 2.: Děkuji také těm, kteří na internetu radí, jak SPRÁVNĚ smažit, jaké SPRÁVNÉ ingredience přidávat. Ty, kteří tápou nebo zbloudili na jiné cesty, pak neshovívavě označují za... (nemohu uvést, protože tato slova mají určitě chráněna pro sebe).
I od nich, těchto PŘÍZNIVCŮ JEDINÉ SPRÁVNÉ CESTY, jsem se hodně naučila.
Jak je poznat a příště se jim vyhnout nebo od nich rychle utéci.