Puzena naléháním nemnoha přátel a posměšky mnoha odpůrců rozhodla jsem se, že vstoupím do reklamy.

Kompletní strategický plán ještě tvořím, ale už mohu zveřejnit některé zásady pro výběr témat a mantinely, které nechci překročit.

Nesmí to být role typu křoví (klanu Bushů se omlouvám), stohlavého komparsu (s výjimkou, že by všechny ty hlavy byly moje) nebo čudly (taky to slovo neznáte, co - četla jsem ho v pamětech jednoho starého herce).

Také čas plně se odhalit ještě nenastal, tolik peněz v oběhu zatím není. Kdo za to může? Podle uniklých fotek vyloupily pokladnu například Jennifer L. a Scarlett J.

V reklamě na co tedy vystoupit Ano, Možná a Ne? Přikládám neúplný výčet, podrobnější informace k dostání u mého manažera.

 

Kudy ano

*Na pivo. První volba, to je moje rodná hrouda.

*Na obaly. Mé plasty jsou sice na vítězném postupu, ale je potřeba je posílit proti skleněným jedincům. A dost! Ten vtipálek, co tady zmínil silikony, ať si jde za trest nastudovat Wikipedii.

*Na cokoliv, pokud se mi logo vejde na hruď. Výhodou je, že tam se vejde při dobré vůli cokoliv.

*Na zachránce životů. Nejraději mám výjev, jak dávám žíznícímu na poušti napít piva. To je tak srdcervoucí, že to udělám i se slevou.

*Na auta. Tady je hodně peněz. Jen nevím, v jaké roli bych mezi ty monstra zapadla. Do krásek z autosalónu mám zatím trochu dál. Možná tedy jako zpomalovací překážka před přechody. A jsem zase u své oblíbené kategorie zachránce životů.

*Na mobily a jiné technické hračky. I zde je a bude hodně peněz. A když to může dělat zelený mužík z jiné planety, proč bych to nemohla dělat já z této modré planety? Modrá už jsem, jen si tedy vyberu správný skřehotavý hlas.

*Na hobby markety. Stlouci něco dohromady, aby to sloužilo déle než chvíli, je můj tajný a nedosažitelný sen. Buchy buch.

*Na oční kapky. Dobře do všeho vidět je vždycky důležité a já se tím pyšním.

 

Kudy možná

*Na hospodské sporty. Pokud někdo navrhne kuželky nebo šipky a neupřesní přitom stranu hodu, má u mne ale černý puntík.

*Na šachy. Zahloubaný pohled umím perfektně. A tahy šaškem také zvládám. Cože, že tam žádný šašek není? Tak to se ještě doučím, ale ten král mi tak připadal ve srovnání s tím, co může Dáma (oč lépe to zní než to monarchisticky zastaralé královna). A to mi připomnělo, že mohu také hrát v reklamě feministické či protifeministické. Zde je to vyloženě otázka nabídky.

*Na zimní sporty. Spíše ne. Nechci, aby ve mně všechno zmrzlo, než mi Britové dodají nemrznoucí pivo. Výjimku bych mohla udělat jen pro biatlonistky a biatlonisty. Musím je přece připomenout a svézt se na jejich slávě. Sice jsem ještě nedávno považovala běh na lyžích s puškou za disciplínu vyhládlých lovců v nehostinných terénech, ale vše zapomenuto. Pravda, na lyžích nevypadám nejlépe, ale co bych pro slávu a slavné neudělala. A tohle jsou navíc ještě naši dnešní slavní.

 

Kudy ne (s výjimkami)

*Na kolové nápoje. Chtěla jsem už dopředu odmítnout všechny konkurenční kolové nápoje. Ale mám, pravda, jistou slabost pro Coca-Colu (prý platí nejlépe), pro Pepsi-Colu (občas sází na populární pop umělce), Kofolu (při jejich tvůrčím zápalu by vymysleli i něco pro mne) nebo pro RC colu (co když ten černý vzadu nabídne něco neodolatelného).

*Na prací prostředky. Není zdravé, abych v sobě měla aviváž či co to je a voněla i po čtvrtém vyprání, eh, vypití.

*Na hubnutí. To po mně vážně nechtějte, podporovat chudinky hubený, misskovatý.

*Na kontaktní sporty. Opovažte se do mě kopat. Fyzicky i slovně, vše zakázáno. Nebo vám nakopu…promiňte, nechala jsem se unést špatnými zkušenostmi. Také fotbal, hokej, ultimátní sporty či nedej bože vodní pólo mají u mne zákaz.

 

Takže pokud jste vy, zadavatelé a tvůrci reklamy dočetli až sem, určitě máte o čem přemýšlet. Hm, to jsem špatně napsala. Opravuji: určitě máte o mně přemýšlet. 

Kalendář Betky Petky

Duben 2025
Po Ut St Ct Pa So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4