Můj autor je typický Outsider, ale dává přednost označení Pozorovatel.
Rád nahlíží do cizích oborů, aby se mohl tvářit jako Insider, nebo jak on říká: Znalec.
Nedávno se vrátil z pobytu mezi lidmi z e-marketingu. Jediné co tam pochopil, bylo jejich heslo: Lidé nesmí začít přemýšlet.
Jakmile totiž začnou přemýšlet, vyplnění dotazníků je ohroženo, objednávka je ohrožena, impulsivní nákup je ohrožen. Všechna ochota k okamžité akci prudce klesá. Celý ten řetěz Internetový marketing – Internetový prodej je k uzoufání prodloužen nebo dokonce přetržen.
Takže se teď rychle vraťte ke svému e-shopu a něco si tam konečně objednejte. Uděláte tak něco pro sebe i pro mého Pozorovatele. Zůstane mu naděje, že se z něj stává Znalec, co vám všechno prodá. Třeba i mě.
Bude pak Insider, ne věčný Outsider.
A hlavně, nepřemýšlejte o tom, co vám píšu. Kupujte. Je to příjemnější.
Vaše Betka